UWAGA! DO IV EDYCJI PROGRAMU ZAPRASZAMY TYLKO DZIECI STARSZE: od klasy 4 szkoły podstawowej. Co może zyskać
Twoja Placówka?

Dla Koordynatora programu Świadomość Procentuje

Regulamin

Poznaj ważne informacje na temat warunków uczestnictwa w Programie

Materiały dodatkowe

Materiały pomocnicze dla nauczycieli i koordynatorów będą dostępne w trakcie realizacji programu.

Co o programie mówią nauczyciele i uczniowie?

Urszula Nauczyciel

Jestem bardzo zadowolona. Wiele nowych wniosków, perspektywa ucznia, której nie zawsze byłam świadoma, metody nauczania w szkoleniach szczególnie Pana Michała Zawadki - potężna wiedza. Dziękuję serdecznie i czekam na więcej.

Anonimowo Uczeń

Nie wierzyłam, że naprawdę tak ważne do tej pory były dla mnie opinie innych ludzi. I że częściej były one nieprawdziwe niż prawdziwe, nie umiałam obronić się przed tym jak ktoś mówił o mnie źle chociaż mnie nie znał. Teraz wiem że nie muszę brać do siebie tego wszystkiego i że tylko to co ja mam w głowie o sobie jest tak naprawdę ważne.

Joanna Nauczyciel

Program pozwolił na nowe spojrzenie na problemy młodych ludzi, skłonił do refleksji nad skutecznymi sposobami budowania motywacji wewnętrznej, zmiany spojrzenia na ucznia. Uzyskałam wiele ważnych informacji o budowaniu relacji sprzyjających rozwojowi. Poczułam również zrozumienie ze strony prowadzących, że nauczyciel nie wychowa za rodzica dziecka. Dziękuję.

Monika Nauczyciel

Tematyka wpisywała się w aktualne obserwowane trudności w zachowaniu występujące u dzieci i młodzieży. Po prelekcjach można było spokojnie kontynuować dyskusję na lekcjach wychowawczych. Uczniowie pozytywni wyrażali się na temat prowadzonych warsztatów w ramach programu. Takie warsztaty mogły by się odbywać cyklicznie, są bardzo wskazane i potrzebne w celu wsparcia nie tylko uczniów ale również roli wychowawczo-profilaktycznej szkoły.

Anonimowo Uczeń

Trzy najważniejsze rzeczy to, że rodzina jest najważniejsza, że warto zatroszczyć się o własne zdrowie psychiczne, że warto wspierać najbliższych w tych trudnych czasach.

Scroll to Top